Brabants Landschap beheert ruim 19.000 hectare bos, heide en vennen, en daarnaast ook landgoederen, boerderijen, forten en kastelen. We zorgen ervoor dat onze prachtige provincie Noord-Brabant, met haar diversiteit aan landschappen, het thuis is van vele vrij levende planten- en diersoorten. Daarnaast zetten wij ons in voor behoud, herstel en ontwikkeling van de biodiversiteit buiten de beschermde natuurgebieden, samen met duizenden vrijwilligers, particulieren en boeren.
Samen zoeken naar een oplossing
Wij nemen deze taak uiterst serieus en werken voortdurend aan de kwaliteit van de kostbare Brabantse natuur en het erfgoed en onze dienstverlening. Het kan zijn dat je over onze werkwijze of over andere zaken een klacht hebt. Wij willen dit graag weten, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken.
Aandacht voor jouw klacht
Iedere klacht die bij ons binnenkomt, wordt geregistreerd en via een vaststaande procedure afgehandeld. Zijn er veel vragen of klachten over een bepaald onderwerp dan ondernemen wij passende actie, bijvoorbeeld door hieraan aandacht te besteden op onze website. Indien nodig zullen wij onze procedures of activiteiten aanpassen.
Hoe dien je een klacht in?
- Via het contactformulier
- Telefonisch: 0411 62 27 75 (tijdens kantooruren)
- Per e-mail aan communicatie@brabantslandschap.nl
- Per post:
Brabants Landschap
t.a.v. Erna Baeten
Kasteellaan 4
5076 RE Haaren
Welke gegevens hebben wij nodig?
- Jouw naam en contactgegevens;
- Waarover je een klacht indient;
- Indien van toepassing: waar en wanneer de klacht is ontstaan (plaats, gebied of iets dergelijks);
- Eventuele bijlage.
Wat gebeurt er met jouw klacht?
Wij registreren je klacht en je ontvangt een ontvangstbevestiging met daarin informatie over de verdere behandeling. Afhankelijk van de aard en complexiteit van de klacht, beantwoorden onze communicatiemedewerkers de klacht zelf of zorgen zij ervoor dat een andere, meer gespecialiseerde, medewerker reageert.
Vragen die binnenkomen via het klachtenformulier, e-mail of per brief beantwoorden wij bij voorkeur binnen vijf werkdagen, maar in ieder geval binnen veertien dagen na binnenkomst. Wij proberen telefonische vragen direct te beantwoorden. Uiteraard behandelen we jouw klacht vertrouwelijk.
Ben je niet tevreden over de wijze waarop Brabants Landschap jouw klacht heeft behandeld, dan kun je deze alsnog neerleggen bij Ernst-Jan van Haaften, adjunct-directeur.